Pogoji poslovanja

Spletno mesto Milou.si (v nadaljevanju spletna trgovina) je spletna trgovina v lasti podjetja FAGOS, trgovina z lesom d.o.o. in deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine, ponudniki artiklov in potrošnikom.

Splošni podatki:

FAGOS, trgovina z lesom d.o.o.

Kojsko, 88

5211 Kojsko

Slovenija


Davčna številka: 17652588

Matična številka: 7238533000

IBAN  SI56 1910 0001 1381 452 (DEŽELNA BANKA SLOVENIJE d.d.)

Podjetje je davčni zavezanec.



Splošni pogoji določajo pogoje uporabe in nakupa preko spletne trgovine Milou.si, ki je dostopna na povezavi http://www.milou.si (v nadaljevanju: spletna stran ali spletna trgovina) in jo upravlja podjetje FAGOS, trgovina z lesom d.o.o. (v nadaljevanju: ponudnik). Ti splošni pogoji se uporabljajo za celotno spletno stran, vse njene sestavine in podstrani. Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh splošnih pogojev, kar vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele. Pogoji poslovanja so sestavljeni upoštevajoč vse zakonske obveznosti in mednarodne smernice za e-poslovanje, ki jih zastopa tudi Zveza potrošnikov Slovenije.


Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
  • seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake

Cene

Vse cene na spletni strani so izražene v evrih (EUR) in so končne, ker podjetje ni davčni zavezanec.

Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine.

Vse cene prikazane na spletnem naslovu se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Pri zagotavljanju najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V takem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Vse cene so v evrih in vključujejo že DDV. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi prejem naročila, in sicer z elektronskim sporočilom, ki ga pošlje na elektronski naslov kupca. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika, kot za kupca.

Vse informacije, ki so objavljene na spletni strani, npr. opisi izdelkov, specifikacije, fotografije, niso zavezujoči. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja. Ponudnik si pridržuje pravico do manjših sprememb v opisu izdelkov, brez obveznosti obveščanja uporabnikov

Način plačila

V spletni trgovini www.milou.si ponudnik omogoča plačilo po povzetju (samo v Sloveniji) ali na naš TRR (za tujino in Slovenijo). Pri izbiri opcije plačila na naš TRR bo izvedba naročila stekla po prejetju plačila z vsemi stroški na naš TRR. Ponudnik izda račun na v papirnati obliki. Na računu je obvestilo, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Ponudnik si pridržuje lastninsko pravico na poslanih izdelkih, vse dotlej dokler le-ti niso v celoti plačani.

Naročila

Pri oddaji naročila v spletni trgovin se ni potrebno prijavljati ali registrirati. Prijave in registracije so zaželene za promocijske namene. Ob oddaji naročila morate samo izpolniti točne podatke kupca. Ponudnik lahko naročilo tudi zavrne, če ugotovi, da ga pod danimi pogoji ne more izvesti. Predhodno kupca o tem obvesti in navede razloge za zavrnitev naročila, seveda če je to možno. Naročilo blaga velja kot potrditev pogodbe o nakupu. Kupec po zaključku postopka naročila na naveden e-poštni naslov prejme podatke o naročilu. Običajno naslovnik prejme elektronsko obvestilo v 5 minutah in proces prejema zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev traja nekoliko dlje.


V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov. Na spletni strani so kupcu na voljo vse informacije o njegovih pravicah ter informacije o ponudniku.


Veljavnost akcijske ponudbe
Veljavnosti akcijske ponudbe so navedene ob sami akcijski ponudbi.

Preklic naročila

Prejeta naročila preko spletne trgovine lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče v roku dveh ur, nato je naročilo obdelano in ga ni mogoče preklicati.

Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte na info@milou.si. V elektronskem sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:

  • V naslovu sporočila: Preklic naročila
  • V vsebini sporočila: a) ime in priimek kupca, b) naslov kupca, c) številka naročila

Odstop od pogodbe in vračilo blaga

Od pogodbe lahko potrošnik odstopi v roku 14 dni po prejetju naročenega blaga, ne da bi mu bilo pri tem potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Vrniti je mogoče le popolnoma nepoškodovano blago in embalažo. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v podanem roku. Vrnitev naročenega blaga podjetju v roku 14 dni od prejema je enakovredna sporočilu o odstopu od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v tridesetih (30) dneh od sporočila o odstopu. Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu pogodbe. O nameravanem vračilu nas lahko kupec najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga obvezno obvesti preko elektronske pošte: info@milou.si, ali na naslov podjetja, in ne preko telefona, zaradi zagotavljanja točnosti in pravilnost podatkov. Potrošniki vrnejo izdelke po priporočeni pošti, skupaj s priloženim računom (kopijo) najkasneje v 30-ih dneh od sporočila o odstopu na naslov ponudnika: FAGOS, trgovina z lesom d.o.o. Kojsko 88, 5211 Kojsko, Slovenija. Vse stroške, povezane z vračilom izdelkov, plača kupec. Kupec mora izdelke vrniti nepoškodovane, v nespremenjeni količini in v originalni nepoškodovani embalaži. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo.

Pošiljk z odkupnino NE sprejemamo. V primeru dostave na naše stroške Vam bomo obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije (tudi iz tujine).


Za vračilo uporabite obrazec Vračilo na spletni strani.


Plačila

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Način plačila kupec izbere v postopku naročila.

Kupec lahko naročeno blago v spletni trgovini plača na naslednje načine:

  • Z gotovino ob prevzemu pošiljke (samo za Slovenijo): V plačilnih možnostih izberite opcijo Plačilo po povzetju. V primeru, da vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke plačate tudi ob prevzemu v vaši enoti Pošte Slovenije .
  • Po predračunu na tekoči račun: Izdelke boste lahko plačali preko katerekoli spletne banke ali preko položnice na banki oz. pošti. Potrebne podatke za izvedbo plačila prejmete tekom postopka nakupa, po potrebi pa tudi na e-poštni naslov.
  • Preko storitve PayPal

Vračilo poškodovanih pošiljk
Če ob prevzemu pošiljke ste opazili, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na pošto, ki vam je paket dostavila in poštne uslužbence opozorite, da je treba izpolniti obrazec Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga nato tudi podpišete. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

za vračilo uporabite obrazec Vračilo na spletni strani.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je navedena na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Stvarna Napaka

Potrošnik napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake, kot to predvideva Zakon o varstvu potrošnikov- ZVPOT. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati:

  • odpravo napake na blagu ali
  • vrnitev del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenjati z novim brezhibnim blagom ali
  • vrnitev plačanega zneska.

    V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od ponudnika zahteva povrnitev nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

    Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

    Reševanje sporov

    Glede morebitnih sporov se obe strani zavzemata za sporazumno reševanje sporov. V kolikor pa medsebojnega sporazuma ni mogoče doseči, je pristojno ustrezno sodišče v Ljubljani. Podjetje se trudi spore rešiti izvensodno.  


    IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

    Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Decal, Barbara Škulj s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na internetu. Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.


    Pojasnilo

    Splošni pogoji ter vse ostale informacije lahko podjetje Milou, FAGOS, trgovina z lesom d.o.o. spremeni brez predhodnega obvestila.

    V primeru dodatnih informacij ali vprašanj v zvezi s splošnimi pogoji poslovanja nas lahko kontaktirate preko elektronske pošte na info@milou.si